H28-52XM-16CH

28000-52000kg

  • Kapacitet

    HÅNDTERINGSENHEDER TIL FYLDTE CONTAINERE

    Uovertruffent kasse-antal i første række fra Hysters håndteringsenheder til fyldte containere

    For at levere høje "kasse-antal" ved operatoner udelukkende i første række, udfører Hyster-containerbehandlere håndtering af containere med exceptionelle hastigheder, pålideligt og med lave omkostninger.

    Disse håndteringsenheder til fyldte containere har den robuste Hyster-mast og spreder og kan stable lastede containere i 3, 4 og 5 containeres højde i første række, hvilket giver brændstofbesparelser på op til 20%.  De modtager fornyet interesse fra terminaloperatører, fordi de kan udføre nogle containertransportoperationer hurtigere end de fleste reachstackere, når 2./3.-rækkers containeropbevaring ikke er påkrævet.

    Højdepunkter for Hyster-håndteringsenheder til fyldte containere:

    • Til hårde og krævende operationer sikrer container-sprederens flydende twistlocks, den fri mekaniske artikulering og sideskiftbevægelsen en hurtig spredning/(af)tagning til/fra containere
    • Den solide Hyster-mast har et simpelt dedikeret vogndesign, og container-sprederkombinationen har dokumenteret styrke og pålidelighed
    • Det robuste, højtydende krafttræk har indbygget motor- og transmissionsbeskyttelsessystemer, der sikrer maksimal pålidelighed og lave samlede totalomkostninger
    • Drivakslen med dobbelt reduktion og drivaksler ud i et og flere oliedæmpede bremser med kølesystem sikrer pålidelighed og lave driftsomkostninger
    • Den er lag 4i/Fase IV-kompatibel, producerer lavere emissioner og tilbyder op til 20% brændstofbesparelser i forhold til den foregående generation af produktet, hvilket reducerer levetidsomkostningerne betydeligt
    • Lag 4i/Fase IIIB-versionen indeholder Cummins QSL9 8.9L (op til 370 hk, 276kW) dieselmotor
    • Udover Cummins motorteknologier har Hyster også introduceret ny udvikling af ydeevneoptimering som køling efter behov, belastningsfølsom hydraulik (strøm efter behov), omdrejningsstyring og alternativ tomgangshastighed for yderligere at reducere det samlede brændstofforbrug ved de fleste anvendelser
    • ECO-eLo-brændstofeffektivitets-tilstanden kan bruges til at reducere den maksimale motorhastighed og optimere brændstofeffektiviteten endnu mere
    • Lag 4i/Fase IV-kompatible designs anvender EGR-motorteknologi til at reducere emissionerne, hvilket betyder, at slutbrugerne i regulerede regioner fortsat kan fungere som tidligere ved at tilføje dieselbrændstof til tanken uden yderligere udstyr, tilsætningsstoffer eller vedligeholdelsesordninger, i modsætning til SCR-teknologi
    • Lag 3/Fase IIIA muligheder er tilgængelige for uregulerede regioner uden for EU og Nordamerika med Cummins 10,8L 6 cylinder QSM11 dieselmotor
    • Det bagmonterede "Vista"-førerhus giver en virkelig fremragende sigtbarhed overalt i de mest krævende og intense terminaler med klart overbliksudsyn
  • Produktegenskaber
    ModelLasteevne (kg)Tyngdepunkts-afstand (mm)Løftehøjde (mm)Motor typeTransmission
    H28XM-16CH2640012209755Cummins QSL 9.0L / QSM 11L DieselDANA S.O.H. TE 27 / DANA S.O.H. TE 32 4-speed Transmission
    H32XM-16CH3100012209755Cummins QSL 9.0L / QSM 11L DieselDANA S.O.H. TE 27 / DANA S.O.H. TE 32 4-speed Transmission
    H40XM-16CH40000140012650Cummins QSL 9.0L / QSM 11L DieselDANA S.O.H. TE 27 / DANA S.O.H. TE 32 4-speed Transmission
    H44XM-16CH44000140012650Cummins QSL 9.0L / QSM 11L DieselDANA S.O.H. TE 27 / DANA S.O.H. TE 32 4-speed Transmission
    H48XM-16CH48000140012650Cummins QSL 9.0L / QSM 11L DieselDANA S.O.H. TE 27 / DANA S.O.H. TE 32 4-speed Transmission
    H50XM-16CH50000151012650Cummins QSL 9.0L / QSM 11L DieselDANA S.O.H. TE 27 / DANA S.O.H. TE 32 4-speed Transmission
    H52XM-16CH52000150912650Cummins QSL 9.0L / QSM 11L DieselDANA S.O.H. TE 27 / DANA S.O.H. TE 32 4-speed Transmission
  • Tekniske data

    Datablad

    H28-52XM-16CH EU Specification Sheet
    H28-52XM-16CH nonEU Specification Sheet
    Big Trucks Range Brochure
  • Galleri